Размери за социалните мрежи

Рекламата в социалните мрежи е като билборд на магистрала - дори да минаваш със 140 км/час, понякога просто ти грабва вниманието. Това зависи най-вече от визията, с която рекламата е „облечена“. Да, и във Facebook една снимка е по-силна от 1000 думи.
Тук ще представим точните размери за визуално съдържание в социалните мрежи.

Facebook:
Профилната снимка обикновено е фирменото лого, затова пък корицата може да направи разликата. Синхронизирайте двете визии за оптимален резултат. Публикувайте редовни и разнообразни постове.
Когато споделяте рекламни изображения, най-важно е да съобразите каква част от визията се заема от текста. Спазвайте правилото „Колкото по-малко, толкова по-добре“, защото ограниченията на Facebook няма да ви пожалят. Котата е 20% - това е максималното присъствие на букви върху снимката. Под „текст“ се разбират също лога, водни знаци, въобще всякакво брандиране.
Използвайте приложението Image Text Check, за да разберете дали сте спазили правилата. Иначе вашата реклама няма да постигне желаните резултати. Ако споделяте линк от вашия сайт с много снимки, особено за нов продукт, направете Carousel предпочитана опция.
Twitter:
Тази социална мрежа прави оразмеряването лесно за всеки. Тwitter поддържа съотношение на профилната снимка и корицата съответно 1:1 и 3:1. Изберете за корица изображение с високо качество. Постовете там са ограничени до 140 символа, но ако бъдат придружени със снимка, получават 30% по-голям шанс да бъдат споделени.
LinkedIn:
Най-голямата професионална мрежа поддържа безплатни и платени профили за бизнес и индивидуални потребители. При всички случаи, рекламното съдържание в LinkedIn следва да отговоря на нейните особености – професионализъм, делови тон и стилни изображения.
Google+
Силно подценявана, социалната мрежа на Google поставя акцент върху визията. Идеалният размер за корица е 1080х608, но няма проблем да качите по-голяма снимка до 20 МВ. Профилните снимки са кръгли, но не се притеснявайте да качите портретен формат - оразмеряват се автоматично.
Последният редизайн на платформата даде заявка за по-добро бъдеще. Основното предимство е, че при търсете потребителят ще види части от вашия профил в Google+, например местоположение, отзиви, скорошна активност и т.н. Макар да изглежда по-сложно, Google+ позволява споделяне по определени групи и интереси, както и до конкретни индивиди. Това помага за по-прецизно управление на съдържанието.
Като социалната мрежа на снимките, Instagram позволява на публикувате и вертикални, и хоризонтални изображения. Там е мястото да покажете какво се случва в „кухнята“ на вашия бизнес. Нека потребителите поглед зад кулисите.
YouTube:
Видеомрежата на Google e най-щедра. Размерът за корица е 2560x1440, а за профилна снимка – 800х800. За видеоклиповете златният стандарт е 1280х720.